NARAVOSLOVNI DAN – ČLOVEK IN ZEMLJA

Louise L. Hay je zapisala: “Zemlja človeštva ne rabi za preživetje. Preden smo prišli na ta planet, je šlo materi Zemlji kar dobro. Če je ne bomo ljubili, bomo izgubljeni.”

Včasih se zdi, da se tega vse premalo zavedamo, zato so priložnosti, kot je mednarodni dan Zemlje odlične, da se spomnimo, kako pomembno je, da za našo Zemljo poskrbimo, ter da vsak posameznik lahko prispeva kamenček v mozaik zdravega in lepega planeta.

Tako smo tudi mi po razredih namenili različne aktivnosti in dejavnosti.

Učenci šestih in sedmih razredov so odkrivali in izdelali makete planetov, didaktična gradiva, se pogovarjali o posegih v naravo …

Učenci osmega razreda so spoznali človeško okostje, povezave med kostmi, izdelovali model hrbtenice ter spoznali ustrezno držo telesa, secirali mišico in ugotavljali pomen gibanja kot usklajen razvoj skeletnega, mišičnega in živčnega sistema …

Učenci devetih razredov so sestavili zgibanko, kjer so potovali v različne biome na Zemlji (tundro, tajgo, travišča, puščave, listopadni gozd, tropski deževni gozd). Del dneva so namenili tudi električnemu vezju in odkrivanju pomembnih mejnikov, ki jih je človek iznašel na našem planetu.

Učenci so bili zelo ustvarjalni, pri tem pa se še sami veliko naučili o sebi in našem planetu. Slike iz naravoslovnega dne najdete v šolski galeriji.

Morda vam bo všeč tudi...